/Home removal

Decyzja zapadła… Przeprowadzasz się do nowej lokalizacji. Patrząc na ogrom spraw do załatwienia oraz ilości rzeczy do przetransportowania zaczynasz panikować. W takiej sytuacji
warto zaufać profesjonalistą, którzy ściągną Ci ten problem z głowy.

Na co więc zwrócić uwagę przy wyborze firmy  przeprowadzkowej?
• Cena?
• Jakość?
• Podejście do klienta?
• Termin realizacji?

Wszystkie te czynniki mają znaczenie, natomiast przed wyborem oferty sprawdź czy firma, której zamierzasz powierzyć cały swój dobytek posiada:
• Ugruntowaną pozycję na rynku oraz niezbędne referencje
• Odpowiedni tabor samochodowy
• Potencjał ludzki
• Potencjał techniczny
• Odpowiednią polisę przewoźnika chroniącą przed wypadkiem oraz uszkodzeniami

Ważne jest również sprawdzenie czy:
• Wykonanie usługi będzie poparte podpisaniem umowy na realizację usługi przeprowadzkowej,
która zabezpieczy Cię przed nierzetelnymi przewoźnikami, a przede wszystkim spisane w niej
będą wszystkie ustalenia dotyczące Twojego zlecenia.

Ok, formalności mamy już za sobą. Teraz czas na realizację. Na co zwrócić uwagę? Co powinieneś wiedzieć?

  1. Każda profesjonalna firma przeprowadzkowa, przed podjęciem zlecenia przyjedzie do Ciebie na bezpłatną wizję lokalną. Pozwoli to na precyzyjne oszacowanie kosztu przeprowadzki. Osoba wykonująca wizję musi wiedzieć jak wyglądają podjazdy pod klatki schodowe/posesje, czy w budynku jest winda, jak wygląda klatka schodowa itp. Spotkanie to pozwoli na przygotowanie oferty dostosowanej do Twoich potrzeb, uniknie jakichkolwiek niejasności oraz pozwoli precyzyjnie przygotować się wykonawcy do zlecenia (potencjał ludzki oraz techniczny).
  2. Jeśli nie zleciłeś tego firmie, zadbaj o odpowiednie spakowanie swoich prywatnych rzeczy (ciuchy, książki, porcelana itp) – wyposaż się w odpowiednie kartony oraz zadbaj, aby delikatne rzeczy były odpowiednio zabezpieczone np. folią pęcherzykową. W przypadku pakowania książek, zwróć szczególną uwagę na finalną wagę kartonu. Optymalna waga to 15 – 20 kg. Na sam koniec opisz odpowiednio kartony oraz zwróć szczególną uwagę na te, w których znajdują się delikatne i szklane przedmioty.
  3. Szanujmy nawzajem swój czas – umawiając się na realizację zlecenia bądź przygotowany oraz punktualny.
  4. Przygotuj ciągi komunikacyjne w taki sposób, aby pracownicy mogli swobodnie i bezpiecznie wykonywać swoją pracę.
  5. Przygotuj ciągi komunikacyjne w taki sposób, aby pracownicy mogli swobodnie i bezpiecznie wykonywać swoją pracę.
  6. Przygotuj plan rozmieszczenia mienia w nowej lokalizacji.
  7. Zauważone nieprawidłowości zgłaszaj na bieżąco.
    Ufff…. już po wszystkim – możesz wygodnie zasiąść na swojej kanapie w nowej lokalizacji.

Teraz zasadnicze pytanie? Było tak strasznie i ciężko jak wszyscy mówili?
Nie! Ponieważ zaufałeś profesjonalistom!

FTU BAKTRANS

Menu
Polecają mnie na Fixly TOP Wykonawcą Fixly w 2020 roku